Blog
Al Jolson - najlepszy artysta estradowy wszech czasów

„Najlepszy artysta estradowy wszech czasów” – taki przydomek zyskał w przeciągu niemal 40. lat swojej kariery scenicznej Al Jolson. Piosenkarz, aktor i komik w pierwszych latach XX wieku osiągnął wielki sukces w show businessie, stając się najbardziej rozpoznawalną twarzą burzliwie rozkwitającego przemysłu rozrywkowego.

Gramofon DS-2018 dla każdego

Muzyka analogowa jeszcze nigdy nie była tak łatwo dostępna jak dzisiaj. Płyty winylowe powróciły w wielkim stylu, a do tego coraz większa ilość osób zaczęła dostrzegać ich fenomen. Jeżeli jesteś jedną z nich i dopiero zaczynasz swoją przygodę z płytami będącymi znakiem poprzedniej epoki, zapewne również chciałbyś się co nieco dowiedzieć na temat sprzętu. Jaki gramofon będzie odpowiednim wyborem dla początkujących? Nasza propozycja to Gramofon DS-2018.

Polski gramofon - poznaj pierwsze modele i historię gramofonu w Polsce

Gramofon - z tym słowem młodsze pokolenie kojarzy stare, wielkie pudło na płyty winylowe, które mało kto potrafiłby uruchomić. Starsze zaś - pierwsze prywatki, nieśmiałe randki pod pretekstem pokazania kolekcji płyt, tworzenie unikalnych kolekcji winyli i polowanie na poszczególne egzemplarze, trzeszczenie i szumy towarzyszące zawsze odtwarzaniu ukochanych piosenek… Jak wyglądały lata świetności gramofonów w Polsce? Jakie marki przodowały w produkcji?

Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności:
  • - przelew
  • - pobranie
  • - odbiór osobisty w Warszawie lub Lublinie
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru) 
  • Szyfrowane dane i transakcje
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: kontakt@dogramofonu.pl lub telefonicznie: +48.696472825
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: kontakt@dogramofonu.pl lub telefonicznie: +48.696472825
  • Jeśli możesz dodać produkt do koszyka, oznacza to, że mamy go w magazynie i wyślemy najpóźniej w terminie określonym jako termin realizacji wysyłki danego produktu.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informację z potwierdzeniem jego przyjęcia. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska,
  • odbiór osobisty

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia do momentu jego wysłania. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.696472825

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu jego wysłania. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.696472825

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, niektóre produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję, obowiązującą na terenie Polski. O szczegółowe informacje dot. gwarancji prosimy o pytać telefonicznie lub mailowo.

 

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.696472825

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. DoGramofonu.PL wydłużyło dobrowolnie ten okres do 30 dni kalendarzowych!

Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Nowości
Trepa No Coqueiro/ Istambul Muza 2890
Trepa No Coqueiro/ Istambul Muza 2890
19,99 zł
szt.
Śląsk - Dziadek/ Hanulinka Muza 2617
Śląsk - Dziadek/ Hanulinka Muza 2617
19,99 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl