Blog
Al Jolson - najlepszy artysta estradowy wszech czasów

„Najlepszy artysta estradowy wszech czasów” – taki przydomek zyskał w przeciągu niemal 40. lat swojej kariery scenicznej Al Jolson. Piosenkarz, aktor i komik w pierwszych latach XX wieku osiągnął wielki sukces w show businessie, stając się najbardziej rozpoznawalną twarzą burzliwie rozkwitającego przemysłu rozrywkowego.

Gramofon DS-2018 dla każdego

Muzyka analogowa jeszcze nigdy nie była tak łatwo dostępna jak dzisiaj. Płyty winylowe powróciły w wielkim stylu, a do tego coraz większa ilość osób zaczęła dostrzegać ich fenomen. Jeżeli jesteś jedną z nich i dopiero zaczynasz swoją przygodę z płytami będącymi znakiem poprzedniej epoki, zapewne również chciałbyś się co nieco dowiedzieć na temat sprzętu. Jaki gramofon będzie odpowiednim wyborem dla początkujących? Nasza propozycja to Gramofon DS-2018.

Polski gramofon - poznaj pierwsze modele i historię gramofonu w Polsce

Gramofon - z tym słowem młodsze pokolenie kojarzy stare, wielkie pudło na płyty winylowe, które mało kto potrafiłby uruchomić. Starsze zaś - pierwsze prywatki, nieśmiałe randki pod pretekstem pokazania kolekcji płyt, tworzenie unikalnych kolekcji winyli i polowanie na poszczególne egzemplarze, trzeszczenie i szumy towarzyszące zawsze odtwarzaniu ukochanych piosenek… Jak wyglądały lata świetności gramofonów w Polsce? Jakie marki przodowały w produkcji?

Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności:
  • - przelew
  • - pobranie
  • - odbiór osobisty w Warszawie lub Lublinie
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru) 
  • Szyfrowane dane i transakcje
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Na wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie udzielamy gwarancji dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym sklepem mailowo.

Uwaga: prosimy o zachowanie mailowego potwierdzenia zamówienia w naszym sklepie - stanowi ono podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.696472825.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Wyślij email z zawierający powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować na adres uzgodniony w komunikacji mailowej.
  3. ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 5 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na wskazane konto.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 3 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@dogramofonu.pl lub telefonicznie: +48.696472825. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Wyślij do nas maila z informacją o planowanym zwrocie produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. 
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 3 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na wskazane konto.

 

Nowości
Trepa No Coqueiro/ Istambul Muza 2890
Trepa No Coqueiro/ Istambul Muza 2890
19,99 zł
szt.
Śląsk - Dziadek/ Hanulinka Muza 2617
Śląsk - Dziadek/ Hanulinka Muza 2617
19,99 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl