Blog
Paul Whiteman - król epoki jazzu

Wśród wielu artystów jazzowych pierwszych dziesięcioleci XX wieku fundamentalną rolę odegrał Paul Whiteman. Niektórzy współcześni badacze muzyki skłaniają się, by określać Whitemana raczej jako „Króla epoki jazzu”.

Charakterystyczne dla twórczości Whitemana stylistyczne połączenie muzyki symfonicznej i jazzowej najbardziej widoczne jest w utworze „Błękitna rapsodia” – kompozycji George’a Gershwina na specjalne zamówienie Whitemana.

 

Audio-Technica AT-LP60USB – rewelacyjny gramofon półprofesjonalny

Audio-Technica AT-LP60USB to rewelacyjny gramofon półprofesjonalny, obok którego nie można przejść obojętnie. Ten model to idealna propozycja dla koneserów dźwięku płyt winylowych, a także początkujących DJów, którzy poszukują niezawodnego, nowoczesnego sprzętu, pozwalającego im na miksowanie bez granic. Jeżeli zastanawiasz się jaki gramofon do 1000 zł dostarczy Ci maksimum funkcjonalności – odpowiedź jest gotowa. Nie znajdziesz lepszej propozycji w tej cenie.

Winifred Atwell - królowa boogie-woogie i ragtime

Winifred Atwell była pochodzącą z Trynidadu i Tobago pianistką, która w latach 50-tych i 60-tych minionego wieku zdobyła uznanie jako jeden z najlepszych wykonawców gatunków boogie-woogie i ragtime. W Wielkiej Brytanii i Australii uważano ją za muzyka światowego formatu, a jej nagrania sprzedawały się w milionach egzemplarzy.

  •  

    Zapraszamy do licytacji naszych przedmiotów na aukcjach WOŚP !!!

Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności:
  • - przelew
  • - pobranie
  • - odbiór osobisty w Warszawie lub Lublinie
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru) 
  • Szyfrowane dane i transakcje
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Na wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie udzielamy gwarancji dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym sklepem mailowo.

Uwaga: prosimy o zachowanie mailowego potwierdzenia zamówienia w naszym sklepie - stanowi ono podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48696472825.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Wyślij email z zawierający powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować na adres uzgodniony w komunikacji mailowej.
  3. ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 5 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na wskazane konto.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 3 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@dogramofonu.pl lub telefonicznie: +48696472825. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Wyślij do nas maila z informacją o planowanym zwrocie produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. 
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 3 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na wskazane konto.

 

Nowości
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl