Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

 

Gwarancja i serwis

Na wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie udzielamy gwarancji dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami mailowo.

Uwaga: prosimy o zachowanie mailowego potwierdzenia zamówienia w naszym sklepie - stanowi ono podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48788947332.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Wyślij email z zawierający powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować na adres uzgodniony w komunikacji mailowej.
  3. ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 5 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na wskazane konto.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 3 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

 

W razie wątpliwości skontaktuj się z nami mailowo: biuro@dogramofonu.pl lub telefonicznie: +48788947332. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Wyślij do nas maila z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 3 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na wskazane konto.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

Infografika regulaminu sklepu internetowego dla Konsumenta
DoGramofonu.pl



Sprzedawca

dogramofonu.pl Marcin Mikuła
Aleja Zjednoczenia 15/81, 01-829 Warszawa
NIP 7122862137
REGON 140418254


Kontakt ze Sprzedawcą

Adres e-mail: kontakt@dogramofonu.pl
Telefon: 696472825


Dane Konsumentów

Administratorem danych Konsumentów jest Sprzedawca. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności Sklepu.


Konto Konsumenta

W Sklepie można założyć konto, które umożliwia Konsumentowi dostęp do dodatkowych funkcji.


Sposoby płatności

  • przelew bankowy
  • karta płatnicza
  • za pośrednictwem platformy płatniczej
  • za pobraniem
  • w momencie odbioru osobistego


Termin płatności

W przypadku wyboru płatności z góry, Konsument ma 7 Dni roboczych na jej dokonanie.


Termin realizacji zamówienia

Wskazany w Sklepie przy opisie produktu.


Metody dostawy

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • za pośrednictwem ORLEN Paczki
  • do paczkomatów InPost
  • odbiór osobisty


Odstąpienie od umowy

Co do zasady, Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.


Brak prawa do odstąpienia od umowy

W niektórych przypadkach Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w regulaminie Sklepu.


Reklamacje

W przypadku braku zgodności produktu z umową, Konsument może go reklamować. Więcej informacji znajduje się w regulaminie Sklepu.
 
 
Niniejszy dokument nie jest regulaminem, a jedynie wyciągiem najważniejszych informacji z regulaminu. Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl